19 d’abril del 2009

SANT JORDI JA S'ACOSTA.


Estic molt emocionada cada any quan s'acosta Sant Jordi. Fora de les polèmiques que afloren sempre per aquestes dates, a mi m'agrada el Dia del llibre. Ara si, a primera hora del matí, perquè la única cosa que em molesta és la gent i encara més els cotxets de nens. No puc entendre perquè els pares no els poden deixar en zona blava o lligats en un fanal(tipus gos).
Tot i així aquest any no tinc idea de quin llibre comprar-me. He acabat la sèrie del Crepuscle i el tercer llibre del Stieg Larsson no surt fins el 5 de Juny. M'agradaria llegir alguna cosa de Stendal, que diuen que està molt bé. Aprofitaré per comprar un llibre de Quim Monzó que es titula "Olivetti Moulinex Chaffoteaux et Maury" i he de dir que no m’agrada com escriu, però és lectura obligatòria a classe.

1 comentari:

eric castel ha dit...

hi ha res més bonic que l'amor de mare que desprens