12 de febrer del 2009

ARA COMENÇA L'ETAPA BLANCA



L'etapa o època blanca serà la que comenci a partir d'aquest moment, és a dir, ja! I es concreta en la NO fabricació/producció de cap més pintura. Un cop acabada la última tela, que tenia o té com a objectiu, perpetuar l'amor entre dues persones a les que estimo molt, em dedicaré amb cos i ment a llegir. Crec que és sabut per tot kiski que ronda una col•lecció de 4 llibres anomenada " Crepúsculo/Crepuscle", a la qual estic molt enganxada. És la història d'amor entre la Bella, humana, i l'Edward, vampir (que està tremendu i al que li faria un favor). Ja vaig pel tercer dels 4 llibres. No apte per a gent que es consideri anti-pastels, és a dir, que no li agradin pelis tipus : Bridget Jones, Dirty Dancing..., tot i que té acció i lluites entre vampirs i algun ésser monstruós que queda insinuat en la primera part de la saga.

2 comentaris:

kyra ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Cristina ha dit...

Ei Meri moltes felicitats!!!. Et felicito per aquí ja que és l'única via que tinc per fer-ho. Que vagi molt i molt bé el dia, ja que avui toca festa o no o si, ja no ho sé, hahahaha.Molts petonets.

P.D.1: Gràcies de nou.
P.D.2: El llibre és increïble, vaig per la pàgina 300 aprox. i això és un récord per mi amb tant poc dies.