5 de febrer del 2009

US DEC UNA EXPLICACIÓ... NO AL FACEBOOK


Com va fer un gran savi, anomenat Lander, tots acabarem fent com ell i la primera en caure he estat jo! Però aviat tots vosaltres també caureu, heheeheh (riure maliciós).La raó per la qual em vaig esborrar del facebook és perquè semblava que quan entrava encara estava a la feina, " Metzzz te tengo en el facebook, ya hablaremos..."aaaaahhh no!Absolutament no! Jo creia que seria un espai on podria parlar amb els meus amics i poder criticar, en grup, les situacions de la vida o parlar de que era el que t'havia succeït aquell dia. El que jo escrivia a mon germà, ho sabia la companya de feina. A més, el facebook és una arma expiatòria que atempta contra la intimitat de les persones. Quan us vinguin d'hisenda a reclamar-vos els impostos que heu evadit ja em donareu la raó...

5 comentaris:

eric castel ha dit...

Com a defensor del facebook t'he de puntualitzar una cosa:

"El que jo escrivia a mon germà, ho sabia la companya de feina."

Si la teva companya de feina té el pesos, ella veurà el que li deia, però en cas contrari, és impossible que sàpiga que li has dit. Altra cosa és que t'escrigui a tu al mur, que llavors si que ho veuen.

Jo tinc la teoria de què ho vas deixar per la mateixa manera que volies deixar el bloc (i que per sort no has fet!!!) que és perquè no t'escrivia ningú. Has de tenir paciència, que el facebook és per INTERcomunicar-se de tant en tant, com tot.

Pep Plana ha dit...

No serà que no soportes les crítiques, al igual que el Miqui Puig? :D

per sort no estafem a hisenda !! ;)

lander ha dit...

El facebook és una merda i punto!
Situacions que no m'agraden:
-Una persona del curro em diu: "t'he deixat un missatge, ja ho veuras"(perquè collons no m'ho dius ara?)"No, no...ja ho veuras..."
-Gent que fa molt de temps que no veus et vol agregar com a amic (si fa molt temps que no ens veiem per algo serà)
I coses per l'estil que trobo hipocrita i absurd, ho sento pels defensors del facebook pero els vostres blogs em donen més sensació d'intimitat.

Metzzz ha dit...

Ha parlat el mestre i punto! Gràcies Lander, un que m'entén.

eric castel ha dit...

lander sort que no has fet la comparativa amb el movil...perquè l'últim cop que et vaig trucar no em vas contestar (fill de puta!)

per cert, t'he deixat un missatge per tu i la neus al seu facebook ;)

meri si tan l'entens, deixa de mirar el facebook a través del Pep...